Gvim a font

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Prosinec 18 14:25:54 CET 2003

On Thu, 18 Dec 2003 11:19:26 +0100, Zdenek Bohm wrote
> To vyzkousim, nicmene tomu moc neverim. Podle dokumentace se .vimrc
> nacte vzdycky a pokud spoustite gvim (vim pro X), tak se jeste
> spusti .gvimrc pro nacteni voleb specifickych pouze pro prostredi X.
> Jinymi slovy, kdyz to narvete do .vimrc a spustite konzolovy vim,
>  tak mu strkate nastaveni, ktere nezna. Mozna to nevadi, mozna ano,

Pokial som mal moznost vidiet, nekrical ani raz, ze by mal nejake zle
nastavenia. Pouzivam ten isty .vimrc uz niekolko rokov na roznych systemoch
a zatial som nemal problem... Samozrejme, co sa tyka GUI, tak tam mam len
asi 2 riadky a jednou z nich je font... ;)

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Kosice