Odchyceni SIGTERM libovolnemu procesu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Prosinec 18 18:53:29 CET 2003

Dobry den,

lamu si hlavu: Nejaka pozustalost -> cron, nejaka jeho spoustena soucast
logrotator nebo buh vi co mi sestreli apache regulernim zpusobem. Jednu
takovou srandu jsem uz nasel, ale jeste tam nekde je druha ;o)

Nevite, jak se da takovy ulicnik nalezt? Napadlo me nahradit
apachectl nejakym skriptem a pak jeste kill a killall. To je pro pripad,
ze to opravdu shazuje prosty skript. Neznate obecnejsi reseni?

Diky,
-- Dalibor Straka
P.S. Nechci osetrovani sigterm dopisovat do zdrojaku apacher.
     Nevim kam, protoze on si bude signaly stejne nekde osetrovat sam.