Vhodnost pouziti kernelu rady 2.6 v soucasnych distribucich (Slack 9.1)

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Prosinec 19 12:23:01 CET 2003

	Ja uz toho slysel..., taky si pamatuju jednu plamenou varku, kdyz jsme my, coby praktici rikali, jak je pocatek rady 2.4. nepouzitelny (v te dobe byla myslim 2.4.4 ci 5 se stale nepouzitelnymi CORE komponentami kernelu, i Linusovi nakonec doslo, ze takhle to fakt nepujde dal... - ono pouzitelny to zacalo byt bud treba s RH zaplatama nebo tak od 2.4.12 vyse) pro rutinni nasazeni, za coz jsme sklidili poradnou porci kritiky - hodnoceni zdali opravnenou prenecham tem, kteri si sve fakt "uzili"...

> Nicmene pokud nemate nejaky vazny duvod, proc 2.6.x pouzit,
> tak bych si
> skoro pockal, az ho do distribuce zacleni sam distributor.

	Ono je otazka jak system pouzivate - pokud si vystacite s nastrojema v distribuci, problem zrejme nebude, vetsina nasazeni v mem okoli - servery na tom vsak nekonci, tudiz to nemusi byt tak jednoduche...