Vhodnost pouziti kernelu rady 2.6 v soucasnych distribucich (Slack 9.1)

Jiří Němec root na underclocking.info
Sobota Prosinec 20 00:29:22 CET 2003

> Jadra 2.6 jsou pomala. Bud je to bug, nebo vlastnost. Co ja vim,
> kdyz uz to je preepmtivni i v kernel modu. Na serverech mi je to jedno,
> (ty museji byt _spolehlive_ a cpu ma porad 50% idle), ale pri strihani
> videa a prehravani je to zle.

Verze  2.6.0-test-4  byla ještě šíleně pomalá, naposled jsem testoval jádro
2.6.0-test10 a zdálo se mi rychlejší, dokonce bylo o dost rychlejší, než
jádra řady 2.4.
Testuju to na Gentoo linuxu, KDE a celou dobu mi jede setathome klient.
Jak vyřeším problém s softmodemem(nove verze ovladače jsou placene), okamžitě
přejdu na 2.6.0.

-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578