squid a hardware

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 19 14:51:22 CET 2003

On Fri, 19 Dec 2003, Zdenek Burda wrote:

> Ahoj, mame squida pro +-3000 uzivatelu, je to na pocitaci s CPU
> AthlonXP2000+, 1G RAM, 4x SCSI 17GB HDD a 1 SCSI systemovy, do sveta je
> pripojeny 100Mbps lajnou. ve spickach na nem vylejza load az na 20, je
> to normalni nebo mame slaby HW?

No kdyz se nad tim selsky zamyslim, tak bych se neptal na load serveru,
ale spis na to, jakou rychlosti sosa z netu (tj. jestli vyuzije tu 100Mbit
linku), jestli ma nejaky zajimavy akceleracni pomer a jaka je odezva.

Nejlepsi by bylo asi vymyslet nejakou serii testu a pak je provest se
squidem a bez squida.

Jinak ciste nezavazne si tipnu, ze za danych podminek vam to ten squid
bude spis brzdit. A load 20 taky neni zrovna cislo, ktere bych byl na
svych strojich nadsen.

-- Honza Houstek