squid a hardware

Erik Ilavsky erik.ilavsky na netcentrum.cz
Pátek Prosinec 19 17:58:28 CET 2003

Honza Houstek wrote:

>No kdyz se nad tim selsky zamyslim, tak bych se neptal na load serveru,
>ale spis na to, jakou rychlosti sosa z netu (tj. jestli vyuzije tu 100Mbit
>linku), jestli ma nejaky zajimavy akceleracni pomer a jaka je odezva.
>
>Nejlepsi by bylo asi vymyslet nejakou serii testu a pak je provest se
>squidem a bez squida.
>
>Jinak ciste nezavazne si tipnu, ze za danych podminek vam to ten squid
>bude spis brzdit. A load 20 taky neni zrovna cislo, ktere bych byl na
>svych strojich nadsen.
>
>-- Honza Houstek

Tak ono asi aj velmi zalezi ci tie disky (a ake 10  - 15 K??)  su v
raide aky je tam filesystem
sietovica a kopec dalsich dalsich veci ktore dotycny nenapisal....
Ale myslim ze teoreticky keby to dotycny vyladil tak za urcitych
predpokladov by to
hadam ustihalo...

Erik