vyrabanie video dvd

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Prosinec 19 15:41:29 CET 2003

	Zrejme je nas uz vice... Nekdo dal tip na Cinerama... zkousel jsem mpegtools ci jak se to jmenuje, tam je i mplex - mixaz vseho mozneho do VOBu...

	Jako zasadni problem v Linuxu vsak zatim vidim, ze neexistuje (ani v ramci mpegtools) nic, co by podporovalo zvuk ve formatu AC3 u video streamu....=> bezna DVD nevyrobite - pokud Vam vsak bude stacit stereo, mp3 apod. stream muzete s vyhodou vyuzit vyse zminene...