egroupware a kontakty?

Marian Belicka belickam na zoznam.sk
Pátek Prosinec 19 15:50:14 CET 2003

Skusam egroupware no narazil som na niekolko nejasnosti:
1. Pod jednym uzivatelom pridam kontakt do addressbook bez zaskrtnutia policka
private (teda predpokladam zobrazovanie tohto kontaktu aj inym uzivatelom).
Ked sa vsak prihlasim ako iny uzivatel tak tento kontakt nevidim. Je to
normalne alebo nieco zle robim?
2. Chcel by som pri posielani emailov (resp. aj pri prehliadani adresara)
hladat aj v LDAP adresari no neviem to korektne nastavit. Stale mi hlasi
chybu ze nenasiel server s dn:... Pritom napriklad z kmailu sa v pohode
dostanem aj do LDAP.

Vie mi niekto (z vlastnych skusenosti) pomoct?

Dakujem...
--
Marian Belicka
belickam na zoznam.sk