Vhodnost pouziti kernelu rady 2.6 v soucasnych distribucich (Slack 9.1)

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 19 17:39:56 CET 2003

> [...] Pak jsem ale na jho radu zkusil kompilit kernel a u toho pustit
> tuxracer, pry by to mohlo snizit framerate ale nemelo by s to
> poskubavat. Skubalo se to strasne. Takze jsem prebootoval na muj puvodni
> 2.4.23 s grsec a preempt-kernel-rml, kde rxvt bezi v pohode a pri
> kompilaci kernelu to s tuxracerem ani nehne. Bezi plynule a snizeni
> frameratu neni u me znatelne (Celeron 1.8 + GF2MX).

Pouzivat preemptivni patche ve 2.4 je hazard. Mate v kernelu hafo
race-conditions.

> Takze jesi je na tom 2.6 podobne, tak teda potez koste.

No ja nevim, co s tim 2.6 vyvadite. Me bezi dobre. Nemuzu rict, ze bych
pozoroval nejaky dramaticky narust vykonu, ale tuxracer pri soucasne
kompilovanem kernelu funguje bez problemu.

-- Honza Houstek