Problem s okraji tiskarny HP

Ondřej Čečák ondrej.cecak na centrum.cz
Pátek Prosinec 19 18:14:16 CET 2003

Dobrý den,

u jednoho kamaráda mám problém: Z nějakého neznámého důvodu se najednou
stránka nevytiskne korektně, řekl bych, že okraje tisku jsou posunuty o pár
centimetrů nahoru a proto chybí kus také dole.

Tiskárna HP PSC 750xi tiskne pomocí programů lprng (3.8.10 - Debian Woody),
foomatic (3.0) a hpijs (1.4.1).

Zkoušel jsem různé verze foomaticu, hpijsu, ppd souboru tiskárny, ale stále
bez jakékoli změny. I když jsem odinstaloval/smazal vše, co by se tiskárny
mohlo týkat a vše znovu nainstaloval, okraje byly stále mimo.

HW je snad v pořádku (pod win to funguje).

Kdesi jsem vygooglil návod, popisující úpravu ppd souboru (řádku HWMargins),
ale ať tam nastavím cokoli, nic se nemění.

Nesetkal se někdo náhodou s něčím podobným?

předem díky
--
Ondřej Čečák