Problem s okraji tiskarny HP

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pátek Prosinec 19 21:01:54 CET 2003

Kuk..

mě to někdy dělá OKIna  Ol400ex , pouzivam hp "ovladac", RHL7.3, problem jsem
zatim neresil.

zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!