Problem s okraji tiskarny HP

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 20 13:05:15 CET 2003

Ondřej Čečák napsal(a):

> To by někde být skutečně mohlo, protože formát stránky je jediné, co jsem tak
> podrobně neprocházel. Parametry ovladače (hpijs, ppd) jsem neměnil, protože
> jsem to všecho přeinstaloval.
>
> No, nejdřív omrknu formáty stránky a pak se uvidí ...
>
> díky

Prostě abych to upřesnil prostě mě tiskárna nechce tisknout se správnýma
okrajema na nic jiného jak formát papíru A4 nebo ten US format co je
trošku jinší, jak vyberu něco jiného fotky, A5 a podobně co jsem chtěl
tisknout tak podle rozlišení nastaveného v ovladači od HP to blblo tak že:

1.) Buď byl na začátku stránky bílá místa a tisklo se až asi od 2/3
stránky a neznalo to konec - tisklo až za konec stránky.

2.) Nebo to začalo tisknout hned od začátku, ale obrázek byl roztažen
přes celou stránku až prič ze stránky.

3.) Nebo to začalo tisknout hned ze začátku a tisk byl jakoby
zdeformován prostě menší v jednom směru.

Jediné jak to tiskne OK nastavit všude formát papíru A4 a menší prostě
tisknu pomocí a2ps -4 --borders=0 $1 atd...pro A5

Takže mě to zatím takto vyhovuje a nepátral jsem kde je chyba zda ty
programy mrší ten PS nebo to mrší ten ovladač nebo samotná tiskárna.

Jinak soubory *.ps když je zobrazím na obrazovce vypadají OK.

Jinak používal jsem jak lpd, tak teď cups a dělá to pořád takže asi
ovladač tiskárny to dělá nebo samotná tiskárna.

|    ICQ    179223500                    |