Problem s okraji tiskarny HP

Jan Horák icebraker na email.cz
Pondělí Prosinec 22 12:58:27 CET 2003

Dobry den,
mam tiskarnu HP DeksJet 9xx (tez s oznacenim vip - viz. hpijs) a mel
jsem podobny problem
pri tisku testovaci stranky z /usr/share/lprngtool/testpage-a4.ps
Tato testovaci stranka se mi tiskne ruzne pri pouziti palcu a milimetru
a to presne tak, jak
vy popisujete. Zkuste to prosim - vytvorte testovaci stranku a ulozte si
ji s merenim v palcich
a potom v milimetrech. Pokud se Vam tez vytiskne ruzne, pak mete problem
jako ja.
Vsechny me programy pouzivaji milimetry a tudiz tisknu bez problemu
(viz. nastaveni locales),
ale pokud byste potreboval tisknou stranky v palcich, tak to nevim.
Je-li to vas problem, napiste primo me a treba na neco spolecne prijdeme.
S pozdravem,
			Jan Horak.