Telefonni zaznamnik

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 21 19:07:44 CET 2003

Dne Sat, Dec 20, 2003 at 10:35:18AM +0100, Ludek burian napsal:

> Potrebuji rozbehnout hlasovy zaznamnik pod linuxem. Jedna se konkretne o
> distribuci Mandrake 9.2. Jiz mi tam bezi fax server Hylafax a potrebuji
> aby to tam chodilo spolecne bez hadek a neshod. Mate s tim nekdo
> zkusennosti? Predpokladam asi pouziti mgetty. Zajimalo by me zejmena
> priklady konfigurace apod.
> Modem je externi na seriovem portu Class 1

Hlasovy zaznamnik chodi dobre jen tehdy, kdyz mate pro fax zvlastni cislo a
pro hlas take zvlastni cislo. Jinak je to nepouzitelne, protoze narozdil od
faxu se faxmodem chova tak, ze zvedne linku, par vterin nasloucha a kdyz
neslysi faxovy ton, tak pusti hlasove funkce. V zemi kde 98% sekretarek
faxuje tak, ze nekam zavola a pusti fax az kdyz tam neco slysi, neprijmete
jediny fax. Kdyz uz bezi v hlasovem rezimu do faxoveho ho prakticky
nedostanete (zvlast ne fax class 1, mozna nejaky zyxely za 15000 a vice to
umely).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.