Telefonni zaznamnik

Ludek burian ludek.burian na seznam.cz
Neděle Prosinec 21 23:49:43 CET 2003

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Hlasovy zaznamnik chodi dobre jen tehdy, kdyz mate pro fax zvlastni cislo a
> pro hlas take zvlastni cislo. Jinak je to nepouzitelne, protoze narozdil od
> faxu se faxmodem chova tak, ze zvedne linku, par vterin nasloucha a kdyz
> neslysi faxovy ton, tak pusti hlasove funkce. V zemi kde 98% sekretarek
> faxuje tak, ze nekam zavola a pusti fax az kdyz tam neco slysi, neprijmete
> jediny fax. Kdyz uz bezi v hlasovem rezimu do faxoveho ho prakticky
> nedostanete (zvlast ne fax class 1, mozna nejaky zyxely za 15000 a vice to
> umely).

Tento problem znam a pocitam s nim, ovsem tyto dusledky uz nejsou muj
problem. Muj problem je dostat to do funkcniho stavu. Ve skutecnosti je
to riziko v tomto pripade o neco nizsi. Jedna se o vyhrazene cislo pro
fax, kam se budou v pripade nepritomnosti lidske obsluhy presmerovavat i
ostatni cisla. Navic by vetsina prichozich faxu mela byt ze zahranici,
takze mozna jsou tam snad sekretarky o kousicek dale nez tu ;-))
Ono to ve skutecnosti neni problem moznosti cisla. Jen by se zakaznikovi
libilo mit vse na jednom stroji, ktery stejne bezi nonstop kvuli
odstraneni nutnosti nechavat bezet dalsi stroj. Pokud mu reknu ze tudy
cesta nevede, tak sklopi hlavu a najdeme jine reseni. Rad bych mu ovsem
vyhovel.

	Ludek