Instalace ze zdrojovych kodu

Zdenek SUTR Kaminski sutr na nms12.prago.net
Pondělí Prosinec 22 08:57:17 CET 2003

On Mon, 22 Dec 2003, Michal Kubecek wrote:

> Tohle je obvykle spíš v souboru INSTALL, v README je typicky jen "for
> installation read README".

Je mi jasne, ze to byva v INSTALL, ja chtel autora nasmerovat na README,
kde toho byva obecneho vice. O INSTALL se tam docte taky. Resp. pri
prikazu ls ho to asi trkne do hlavy. Mam totize pocit, ze tazatel neudela
ani to blbe ls a hned klade zacatecnicky dotaz :-(

--zk