Instalace ze zdrojovych kodu

Zdeněk Gála zgalarh2atlas.cz na relay.netbox.cz
Pondělí Prosinec 22 14:26:09 CET 2003

Dne po 22. prosince 2003 08:48 jste napsal(a):
> [...]
Mozna jsem se spatne dival ale alespon v tom co jsem se pokousel nainstalovat
to v README popsano nebylo. A kdyz si prohlizim INSTALL, tak mu zatim
nerozumim. Jinak prikaz ls a zaklad vi uz zvladam. Archiv konference me
nenapadl a asi bych se v nem tezko orientoval. Predpokladam, ze jsou to
radove MB informaci. Poradte mi treba nejakou zacatecnickou konferenci.
Dekuji, DZDZD.