Kylix 3 open edition a databaze

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Pondělí Prosinec 22 12:40:52 CET 2003

> exituje nekdo, komu se podarilo rozchodit databazovy pristup s
> -Kylix 3 open edition +
> -PostgreSQL nebo MYSQL
>
> Pokud ano, mohli byste mi popsat postup instalace - pripadne
> link na postup podle ktereho vam to fungovalo ?
> Druhá otázka je jak s přenositelností vysledne aplikace na jine PC.

Navody na to jsou (nebo spis byly :-( ) na zeoslib.org. Do Kylixu 3 jsem
to podle toho navodu (i kdyz byl pro Kylix 2) dostal v poradku, ale
zadnou aplikaci jsem s tim nedelal. Myslim, ze ty navody mam doma
alespon na papiru. Muzu je zkusit najit, oskenovat a nekam vystavit.

V portugalstine jsem ho nasel na
http://www.geocities.com/rho_linux_br/k2oe-components-mini-howto/k2_pt_B
R.html ;-)

			Dan