Kylix 3 open edition a databaze

Martin Reiser martin.reiser.konf na centrum.cz
Pondělí Prosinec 22 22:53:31 CET 2003

Diky, zkusim tedy knihu portugalsky snadno a rychle.
Nicmene pokud byste nasel nekde ty poznamky, byl by to dobry skutek.

Mam z toho ale pocit, ze to asi neni cesta, kterou by se mnoho linuxaku
vydalo (treba nemaji radi RAD :-) ). Proto, ze se tady bavime asi ctyri. Jak
jsem to tak googlil, tak jsem mel pocit, ze Borland chtel byt s linuxaky
zadobre, ale jakmile z toho nemel okamzite vejvar, tak na to kaslou.
Podporovane distribuce redhat 7.3 a Mandrake 8.2 - k smichu.

Martin Reiser