LDAP v praxi

Milan Kocián milon na wq.cz
Pondělí Prosinec 22 18:41:59 CET 2003

Dobry den,

On Mon, 2003-12-22 at 14:08, Roman DAVID wrote:
> Zdravim,
>
> nebyl by tu nekdo z Brna, kdo by mi udelal "jemny uvod do ldap"?
>
> Dokumentaci jsem cetl nekolikrat, ale nejak porad nedokazu
> pochopit jak to ma spravne pracovat (zkratka nikdy jsem to nevidel
> nikde bezet, tak poradne ani nevim jaky ma byt vysledek meho
> snazeni.)
> Mam totiz neodbytny pocit, ze ldap potrebuji :-)
>
> Roman DAVID
>
> P.S. moznosti komunikace jsou nasledujici
> a) osobni
> b) icq
> c) hospoda (pivo + notebook)

z Brna nejsem :-)

Zkuste  ftp://kalamazoolinux.org/pub/pdf/ldapv3.pdf

je to takove slideshow. Snad Vam trochu pomuze. Me to kdysi dost veci
vysvetlilo.
JInak pokud mate zkusenosti S Novell NDS nebo MS Active Directory, tak
by to v principu melo byt to same. Akorat se to jinak ovlada.

S pozdravem Milan Kocian