Kylix 3 open edition a databaze

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Úterý Prosinec 23 09:48:40 CET 2003

Dobry den,

problem je ten ze Borland se prestal o Kylix zajimat. Rekl bych ze jej
povazuje za slepou ulicku. Podle :
http://www.infoworld.com/article/03/11/04/HNkylix_1.html
to tak vypada.

Mam doma podobny navod. Podle nej jsem do Kylixu3 dostal FreeCLX,
TDataset a TDBF. Kylix uz je priliz zastaraly. Na novejsich jadrech
programy v nem napsane nebezi, jsou problemy s unicode, musite s
aplikaci vlacet i skoro 5MB knihoven.
Je s tim spousta problemu.

Petr

P.S. Ten navod pohledam a prinesu. Bohuzel se na net dostanu az 29.12.
Jestli to potrebujete nutne napiste mi soukromne cislo mobilu. Mohu
poslat inet adrestu. Treba bude jeste existovat.

--
email : petr_h na mrp.cz;ok2cqr na post.cz
work  : www.mrp.cz