komerce: vysel ABC Linux

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Prosinec 24 11:34:31 CET 2003

On Tue, 23 Dec 2003, Milan Kerslager wrote:

> Jiste. Snad jsem to napsal tak jednoznacne, ze neni potreba se ptat.

A smím tedy vědět, na základě jaké úvahy jsi k tomu závěru, že tento
nabízený produkt musí být volně ke stažení, došel?

Pokud je kromě vlastní upravené distribuce, podle předpokladu pod GPL,
součástí i nějaký další vlastní obsah, který má jistou přidanou hodnotu
a stanovený způsob šíření je prostřednictvím partnerů ve formě publikace
s přiloženým CD, stále na tom neshledávám nic, co by si dle platných
licenčních podmínek vynucovalo to CD nabízet volně ke stažení.

R.V.