komerce: vysel ABC Linux

Středa Prosinec 24 21:48:10 CET 2003

On Wed, Dec 24, 2003 at 04:33:57PM +0100, Dan Bar wrote:

> No, nekdo to muze schvalovat, a druhy zase ne. Myslim, ze otazka spis
> zni, jestli stoji za to se kvuli tomu hnevat(?) Aniz bych to chtel nejak
> hodnotit, pak (s trochou ironie kterou doufam zkousnete) vsichni nejsou
> tak svati jako my, ze jo. ;)
>
> Nebo jinak; co tyhle zprofanovany svatky vyuzit (pripadne zneuzit ;) ),
> dle sveho a udelat si radost?
>
> Takze: udelejte si hezky den (a vecer as well)

Jestli si myslite, ze mi zkazi vecer nekdo, kdo vyklada na potkani "o
tech druhych, zlych" a sam ma maslo na hlave, pak se mylite.

Zkuste to brat tak, ze mi jiste druhy "takypristupu" nepujdou pod nos
ani pred svatky, ani o svatkach a ani po svatkach.

Nehodlam chapat, proc kdyz osoba A da komplet k dispozici X, osoba B to
sebere, upravi a nezverejni [alespon zdrojaky]. A ani ji nenapadne, ze
se tim minimalne vysmiva do ksichtu te osobe A (dobre ti tak, blbecku -
davej to k dispozici, ja ti [i tem druhym] akorat naprdim). Tristni je,
ze krome toho bude B vyzadovat (nebo pokladat za prirozene), ze po
vylepseni X bylo to vylepsene X zase mozne pouzit a zaroven si B svuj
pridavek (je-li vubec nejaky) schova do supliku (aby ho nahodou nekdo
nepredbehl, nezruinovat, nepripravil o "opravdu zaslouzeny" zisk nebo
neprisel na to, ze jeho prinos je treba pres proklamace nulovy).

Kdyz se nekdo takhle musi chovat (vcetne te firmy na S), pak to je spis
duvod si myslet neco o zablokovane inteligenci a to je na tom to smutne
(tj. nezverejnim ani zdrojaky, i kdyz je stejne muze zverejnit kdokoliv
- hlavne ze budu mit pocit, ze to proste *NEDAM* [nebo alespon
dostatecne pozde]).

Pochopte, ze tohle neni o osobnim nahledu, ale o principu. Pokud si
nehodla "spinit" ruce nikdo, pak ja klidne. Protoze nestojim o to, aby
se vetsina zacala chovat jako B.

Proto rad pichnu, aby si dalsi v rade rekl, ze mu to za to nestoji.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz