komerce: vysel ABC Linux

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 25 01:08:25 CET 2003

On Wed, 24 Dec 2003, Milan Kerslager wrote:

> [...]
>
> Pochopte, ze tohle neni o osobnim nahledu, ale o principu. Pokud si
> nehodla "spinit" ruce nikdo, pak ja klidne. Protoze nestojim o to, aby
> se vetsina zacala chovat jako B.
>
> Proto rad pichnu, aby si dalsi v rade rekl, ze mu to za to nestoji.

Me by kazdopadne zajimalo, jak to s ABC Linuxem a licencemi je.
Nepochybuju, ze to je nekde na tom CD nebo v prirucce uvedeno, ale presto,
rad bych se dozvedel odpovedi na nasledujici otazky. Kdyz si sadu
zakoupim, muzu:

1) udelat si kopie CD pro vlastni potrebu?
2) udelat kopie CD a dat/pujcit je (zadarmo) kamaradum?
3) vystavit image toho CD na verejnem webu?

Pokud je odpoved na libovolnou z otazek NE, zajimalo by me take PROC.
Pripadne pokud nelze jednoznacne odpovedet, jake jsou dalsi podminky, na
kterych to zavisi. Narozdil od Milana s tim nemam moralni problemy, ale
fakt by me to zajimalo.

-- Honza Houstek