oznameni: vysel ABC Linux

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Prosinec 29 11:51:43 CET 2003

On Mon, 29 Dec 2003, Martin Kysela wrote:

> Stale tedy nevidim na strane autoru ABC Linuxu zadny problem, ktery
> by byl v protikladu s GNU GPL. Jediny problem, ktery vidim, je
> nepochopeni licence GNU GPL a chybna interpretace pojmu
> "svobodny software". Lidi uz by si meli zvyknout na to, ze "free"
> neznamena zadarmo... :-/

Ano, to si přesně myslím také. Z již došlých vysvětlení je zřejmé, že je
všechno součástí CD, takže již nemá cenu problém dále rozebírat.

Bohužel Milan má zřejmě jakýsi morální dodatek k GPL, který se tu snaží
prosazovat. Nebýt těch "štvavých slin", kterými tu poplival snahu nějaké
skupiny lidí, byla otázka na původ software na místě...
Mě se také jisté aktivity firmy SuSE nelíbí, ale sdělovat to světu v
každém druhém mailu nemusím.

R.V.