sa-learn

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Prosinec 29 09:59:30 CET 2003

Preji pekne Vanoce,

mame na serveru amavis, spamassassin, postfix. Spamassassin celkem
funguje velmi dobre,
dostavam tak 4 spamy do mesice na postmastera, kolega, kteremu chodilo
pred instalaci SA mnoho
spamu, dostal za posledni 2 mesice asi 5 spamu.
Drive jsem novy spam pridavala rucne do /etc/amavisd.conf  do oddilu
$blacklist_sender_re = new_RE(
     qr'^(bulkmail|offers|  ....

Asi pred dvema mesici jsem se tady na diskusi dozvedela, ze existuje
sa-learn a usoudila jsem,
ze moje dopisovani do konfiguraku neni moc cista prace.
Ted potrebuju blokovat dalsi spam, tak jsem si precetla manual k sa-learn
http://eu.spamassassin.org/doc/sa-learn.html
a dostala jsem strach, abych nezkazila, co funguje. Mam totiz vlastne
jen 7 spamu za posledni 2 mesice, ktere bych chtela naucit,
a jeste navic preposlane od kolegy a vedouci.

Muj dotaz: Je v tomto pripade opravdu spatne dopisovat odesilatele do
amavisd.conf?
Jestli ano, znamena to, ze by mel mit kazdy uzivatel, ktery si stezuje
na spamy, na Novellovskem disku
adresar, napr. H:\\default\Users\Mail\spamy, kam by si ukladal svoje
spamy, na ty by se poustel sa-learn --spam
a na inbox by se spustil sa-learn --ham ?

--
Katerina Bubenickova