nejde zavest 3c509.o

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Prosinec 30 08:21:10 CET 2003

Napsal jsem nejen man depmod, ale i depmod -a
a dokonce i depmod -a 3c509. Bez pozitivniho vysledku.

> No s RHEL sice moc zkusenosti nemam, ale nestacilo by vzit prislusny
> zdrojak kernelu s distribucnimi patchi a konfiguraci a jenom v te
> konfiguraci navic zapnout tu vasi sitovku a zkompilovat?

Jenze ja to nechci resit individualnimi upravami jadra
podle konkretniho stroje. Tam ma byt modul, tak tam chci
dat modul. V RH 9.0 mi to bezelo, tady ne, tak to chci zlomit.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz