nejde zavest 3c509.o

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 30 10:10:21 CET 2003

On Tue, 30 Dec 2003, Miroslav Kolombo wrote:

> Napsal jsem nejen man depmod, ale i depmod -a
> a dokonce i depmod -a 3c509. Bez pozitivniho vysledku.

Tak alespon v 2.4.20 ten modul 3c509.o na zadnem jinem modulu nezavisi,
takze v depmod by problem byt nemel. Proste se ten modul nejak nema rad s
vasim kernelem.

> Jenze ja to nechci resit individualnimi upravami jadra podle konkretniho
> stroje. Tam ma byt modul, tak tam chci dat modul. V RH 9.0 mi to bezelo,
> tady ne, tak to chci zlomit.

Hmmm, tomu nerozumim. Nejdriv nemuzete najit zdrojak, a ted kdyz vite, kde
hledat, tak zase nechcete individualne upravovat jadro. Navic ten ovladac
prece muzete prelozit jako modul (dokonce bych to i doporucil), takze
zbytek jadra budete mit (pri pouziti stejneho kompilatoru) identicky s
distribucnim kernelem (nakonec muzete z te kompilace pouzit prave jen ten
modul).

Nechcete si si radsi poridit jinou sitovku?

-- Honza Houstek