nejde zavest 3c509.o

Petr Lascak hwsoft na email.cz
Úterý Prosinec 30 14:35:19 CET 2003

Miroslav Kolombo pise:
> Zdrojak kernel-unsuported skutecne nemam. Pokud na to staci zdrojaky
> kernelu,
> tak ty se samozrejme stahnout daji a neni to problem. Modul z RH 9.0
> pouzit nejde, je to jina verze kernelu, nicmene v RH9 mi 3c509 normalne
> chodila
> a neni tedy zadny rozumny duvod nerozbehnout ji v WBEL, ktery vychazi z RHEL
> 3,
> tj z RH 9.0.

  No ja bych rekl, ze strkaz modul z jineho jadra, a to neni obecne dobre.
  Jinak ovladace pro tyhle 3COMy jsou ty nejproblemovejsich (aspon v nasi
  siti).
  Tak bych asi vzal balik kernel sources, nakonfiguroval a prelozil, a musi
  to pak jet, jestli ne tak si vem velke kladivo dej do toho jednu ranu
  a uz bude hotovo :D.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec