nejde zavest 3c509.o

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Prosinec 30 14:18:23 CET 2003

> Nechcete si si radsi poridit jinou sitovku?

To samozrejme muzu, ale to pak funfuje tak, ze s novou
verzi Linuxu dam do serveru nove karty. To mi nevyhovuje,
mam 3c509b (combo, utp) v cca 15-ti kusech.

> Hmmm, tomu nerozumim. Nejdriv nemuzete najit zdrojak, a ted kdyz vite, kde
> hledat, tak zase nechcete individualne upravovat jadro. Navic ten ovladac
> prece muzete prelozit jako modul (dokonce bych to i doporucil), takze
> zbytek jadra budete mit (pri pouziti stejneho kompilatoru) identicky s
> distribucnim kernelem (nakonec muzete z te kompilace pouzit prave jen ten
> modul).

Zdrojak kernel-unsuported skutecne nemam. Pokud na to staci zdrojaky
kernelu,
tak ty se samozrejme stahnout daji a neni to problem. Modul z RH 9.0
pouzit nejde, je to jina verze kernelu, nicmene v RH9 mi 3c509 normalne
chodila
a neni tedy zadny rozumny duvod nerozbehnout ji v WBEL, ktery vychazi z RHEL
3,
tj z RH 9.0.

Ja to budu prekladat na te masine, kde to pobezi, takze shoda by asi mela
byt dosazena. Ale jeste mi bylo poradeno:

modprobe -a 3c509
(snad by to mohlo osetrit pripadne nezavedene moduly, posledni pokus)

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz