OT:GPL

Sobota Únor 1 15:27:31 CET 2003

On Sat, Feb 01, 2003 at 11:29:16AM +0100, Zuzana Faye wrote:
> omlouvam se za OT, ale linuxari by meli vedet
Myslim, ze to OT nie je, lebo kopa linuxakov to aj tak nevie.

> jde mi o to, ze chci na web pouzit jakysi publikacni system v
> php, ktery je uverejnen pod GPL. vyhovuje mi tak na pul, chci ho
> dost predelat, pocestit, predelat grafiku, vyhodit a pridat
> funkce, proste ho jen pouzit jako zaklad k necemu trosku jinemu,
> abych si ulehcila praci
>
> co z toho pro me vyplyva za povinnosti?
Pokial planujes program distribuovat, musis zvolit GPL-kompatibilnu licenciu
(co vacsinou byva tiez GPL). Pokial ho distribuovat nebudes, nemusis robit
vobec nic.

Kvantitu a kvalitu distribucie si mozes tiez zvolit sama. Mozes to kludne dat
dat len 5tim ludom na CDcku a pozadovat od nich prachy. Byva vsak zvykom, ze
nezavisle od komercnych planov sa program spolu so zdrojakmi da na volny
download.

> dik)
>
> zuzu
Bye,