OT:GPL

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Sobota Únor 1 19:52:04 CET 2003

On Sat, Feb 01, 2003 at 11:29:16AM +0100, Zuzana Faye wrote:
> predelat grafiku

No jestli budete nejake obrazky kreslit znovu, mate nad nimi
plnou moc a muzete si je copyrightovat jak chcete. Byl bych
rad, kbybyste je dala take pod GPL, ale neni nic, co by vas
k tomu mohlo donutit.

> jestli dobre chapu GPL, tak dat k dispozici zmenene zdrojaky pod
> GPL a nechat v nich zminku o tom, z jakeho software jsem vychazela?

Musite jeste vest zaznam o svych zmenach a datumy (Changelog by mel
stacit). Pokud vsak nebudete distribuovat, toto vubec nemusite resit.
Viz. jine zpravy tohoto threadu.

Dale je zde jeste jeden pozadavek, ktery je dost diskutabilni.
Mozna mate povinnost nejakym zpusobem nechat PHP aplikaci vypisovat
uzivatelum (klientum, ctenarum, nebo coto ma byt), ze je pod GPL.
Hodne lidi to resi tak, ze uplne dolu do zapati vedle copyrightu take
prida neco jako ,,provozovano na GPL systemu NejakeJmeno''. Hodne
to souvisi s tim, zda vasi aplikaci povazujete za interaktivni
program (viz. prislusne sekce GNU GPL). Jasno v tom dnes nema
asi nikdo.

Zdravi
Hynek Hanke