Fetchmail, Sendmail, Mutt

Michal Karas largon na seznam.cz
Sobota Únor 1 17:09:28 CET 2003

Dobry den,
rozhodl jsem se, ze si zprovoznim postu pres vyse uvedene programy.
Bohuzel vse nefunguje tak jak bych si predstavoval. Trapi me tyto problemy:

1) Pokazde kdyz prijde mail, tak pocitac pipne a na vsech textovych
terminalech daneho uzivatele se o tom objevi zprava (prepisuje bezici
programy). Pipnuti bych jeste i snesl, ale pokud prijde 200 zprav ...
Predpokladam, ze toto dela sendmail. Existuje nejaky jednoduchy zpusob,
jak toto chovani vypnout? V manualove strance jsem nic na zpusob volby
silent nenasel.

2) Nejde mi odeslat mail na centrum.cz. Zprava se pokazde vrati
(okamzite po odeslani) a hlasi tuto chybu: (reason: 553 5.4.3 Policy
analysis reports DNS error with your source domain.). Jinak mi zatim
zpravy sly posilat kamkoliv jinam, takze nevim v cem je problem ...

3) Mutt ma schopnost poslat prilohu rourou nejake aplikaci. Zatim jsem
experimentoval s obrazky, ale vubec to nedopadlo dobre. Je nejaka
moznost, jak si je mohu prohlednout, aniz bych je ukladal na disk?

Dekuji za vasi trpelivost a pripadnou pomoc.

Michal Karas