[linux] Fetchmail, Sendmail, Mutt

Jakub Friedl (listy) kyknos na centrum.cz
Sobota Únor 1 17:14:07 CET 2003

---2) Nejde mi odeslat mail na centrum.cz. Zprava se pokazde vrati
---(okamzite po odeslani) a hlasi tuto chybu: (reason: 553 5.4.3 Policy
---analysis reports DNS error with your source domain.). Jinak mi zatim
---zpravy sly posilat kamkoliv jinam, takze nevim v cem je problem ...

mozna to nesouvisi, dnes jsme se pokousel zaregistrovat jednu centrumackou
adresu do teto konference, a vracely se mi z linux.cz chyby (prvni mail
prisel
v poradku, ale na potvrzeni uz chyba). neni nejakej problem mezi centrem
a...?