Very ON Topic :GPL

Neděle Únor 2 02:46:11 CET 2003

On Sun, Feb 02, 2003 at 02:12:20AM +0100, Peter Surda wrote:
> GPL nijake "uzavrene sirenie" a "verejne sirenie" nepozna. Prestan prosim ta
> sirit bludy.

Blud je, ze jsem napsal, ze neco takoveho v GPL je. Nenapsal. To je
zbytecne hledani rozporu, kde zadny neni.

Navic se ve FAQ, na ktere jsem se odkazoval, explicitne pise o
distribuci binarek na anonymnim FTP serveru, coz je (doufam)
ekvivalentni verejnemu sireni [binarek].

http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#AnonFTPAndSendSources

Hruza. (Zbytecne) se dovidam, co v GPL vsechno neni, aniz bych tvrdil
opak. Nema to cenu, proste je potreba dokazat, ze tomu nerozumim.

TAK JO! NEROZUMIM TOMU A NEROZUMIM VUBEC NICEMU. ZAPOMINAM NAPSAT, CO SI
MYSLIM A PISU TO, CO SI NEMYSLIM. OSTATNI VEDI LEPE, CO SI MYSLIM, CO
JSEM CHTEL NAPSAT A NENAPSAL. PROTO ZADAM, ABY V GPL BYLO NAPSANO, ZE SI
MYSLIM, CO SI MYSLI OSTATNI, ZE SI MYSLIM. PAK BUDU PRAVEM POKLADAN ZA
TOHO, KDO PISE, CO SI NEMYSLI A NEPISE, CO SI MYSLI. DEKUJI. A VUBEC -
PRAVE SI NEMYSLIM, ZE TOHLE JE MYSLIM V GPL JISTE NESMYSLNE DAVNO
NAPSANO. TED SI KONECNE MUZU MYSLET, ZE MI MYSLIM DATE POKOJ S TIM, ZE
SI MYSLIM NECO SPATNE A NEMYSLIM SI TO JAK SI TO MYSLI NEKDO JINY, KTERY
SI MYSLI, ZE SI MYSLI, ZE VI TO CO JA SAM SI SICE MYSLIM, ALE NEMYSLIM
SI TO SPRAVNE. TED JSEM Z TOHO JELEN DO BRNAVKY STRELEN. PADAM Z JAHODY
NAZNAK A TIM PADEM SI UZ NEMYSLIM VUBEC NIC ANI ZE SI NEKDO MYSLI PIP,
SKVRK, CHROCHT. TETICKA ODJELA, STOP. HLINIK TAKY, STOP. :-)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz