OT:GPL - STOP prosim!

Neděle Únor 2 20:36:23 CET 2003

On Sun, Feb 02, 2003 at 12:50:07PM +0100, Hynek Hanke wrote:

> Jsem rad, ze konecne padl konkretni odkaz o kterem se muzeme bavit.
> Ta sekce se zabyva tim, ze pokud distribuujes GPL software na anonymnim
> FTP, mas povinnost ho distribuovat spolu se zdrojaky. Jde o to, ze jine
> zpusoby distribuce (spolu s platnou pisemnou nabidkou na ziskani zdrojaku
> atd.), ktere dovoluje GPL, jsou z praktickych duvodu pri anonymni distribuci
> neproveditelne. Proto jediny odstavec, pod kterym muzes distribuci provadet
> je ten, ktery mluvi o ,,sireni binarek spolu se zdrojovym kodem''. Pro
> anonymni FTP to znamena to, ze na tom FTP (nebo na dobre oznacenem jinem)
> [...]

Nikdy jsem netvrdil opak:

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/177486.html

Jsem rad, ze nakonec sam souhlasite s tim, ze pri verejnem sireni by
zdroje mely byt (resp. mohly) take anonymne pristupne (i kdyz to sama
GPL nevyzaduje a to jsem take napsal), protoze je to tak lepsi.

Tim padem neni o cem se bavit a muzete mi konecne prestat dokazovat, ze
je neco jinak nebo ze jsem tim odstavcem chtel rict neco jineho.

Dekuji za ochotu.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz