Kdo za to může - sendmail? Mutt? Přílohy .pdf dostane adresát jako .dat

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Neděle Únor 2 22:55:35 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 01:19:48PM +0100, Martin Kamín ZULU wrote:

> mám problém, který pravděpodobně má jednoduché řešení, ale chci se ujistit,
> že chyba není na mé straně. Někteří zákazníci dostávají mé maily s přílohou
> typu pdf označenou jako MIME application/pdf jako soubor .dat.
>
> Můžete mě někdo prosím nakopnout, do čeho zasáhnout, aby jim to chodilo
> správně? Nebo je chyba po cestě, nebo je chyba u nich? Jak se to dá zjistit?

Pokud stejný mail vypadá pro dva různé příjemce jinak, odesílatel za
to nejspíš nemůže. Problém bude buď u příjemce nebo někdo po cestě.
K rozlišení by mohlo pomoci zkusit problémovým příjemcům poslat
testovací mail odjinud. Kdybych si měl tipnout, viděl bych to na nějaký
hyperaktivní protivirový software.

                                                        Michal Kubeček