Kdo za to může - sendmail? Mutt? Přílohy .pdf dostane adresát jako .dat

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Únor 2 23:12:43 CET 2003

Pekny den ;o)

Michal Kubecek wrote:

>Pokud stejný mail vypadá pro dva různé příjemce jinak, odesílatel za
>to nejspíš nemůže. Problém bude buď u příjemce nebo někdo po cestě.
>K rozlišení by mohlo pomoci zkusit problémovým příjemcům poslat
>testovací mail odjinud. Kdybych si měl tipnout, viděl bych to na nějaký
>hyperaktivní protivirový software.

No ja mam jedneho zakaznika od ktoreho mi chodia maily obdobne.
Pouzivaju "klasicky" OutlookExpress
a ak poslu mail s prilohou (typicky .doc) pride mi to podelene na viac
casti a kazda ma prilohu .dat...
No a zatial sa mi nepodarilo prist na princip preco sa toto deje. Vyzera
to ale na problem u nich - dostal
som odpoved typu "no viacery nam hovorili, ze nemozu maily otvarat, ale
nevieme cim to je" a bohuzial
blizsi dosah na to nemam. Je to ale _zarucene_ problem na strane
odosielatela. Budto sa klient rozhodne
podla nejakeho pravidla to rozsekat (ale divne je, ze ja som na to
skusal nakoniec aj outlook a ani ten si s tym
nevedel rady), pripadne server - odosielatel ma najaky limit nad ktory
seka maily na casti. Zarazilo ma tiez, ze
maily su v subjecte oznacene ako casti v hranatych zatvorkach.
No a pikoska na zaver - ked som ich dokopal k tomu, aby mi poslali ASCII
texty brelo vsetko absolutne
bez problemov....

Co tak vyskusat na odosielanie nejakeho ineho klienta??? Aspon nieco by
sa dalo vylucit...

Vlado