Re: Kdo za to může - sendmail? Mutt? Přílohy .pdf dostane adresát jako .dat

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Únor 3 01:08:46 CET 2003

Myslim ze za tohle na 99% muze SMTP server na strane klienta. Nektere
servery umi "velke" maily rozsekat na nekolik casti, viz. napriklad

http://www.broderickdata.com/doc/spor40/APPXE.htm

odstavec "Preventing Split Messages." Pocitam ze dalsi servery budou
mit neco podobneho. Cili chyba neni na vasi strane, musi se obratit na
sveho admina.

Upozornuji ze se nejedna o "rozsekani" seznamu adresatu, to je jina
featura.

Tomas