Kdo za to může - sendmail? Mutt? Přílohy .pdf dostane adresát jako .dat

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Únor 3 00:58:05 CET 2003

Martin Kamín ZULU wrote:
> Dobrý den všem,

Vam take

> mám problém, který pravděpodobně má jednoduché řešení, ale chci se ujistit,
> že chyba není na mé straně. Někteří zákazníci dostávají mé maily s přílohou
> typu pdf označenou jako MIME application/pdf jako soubor .dat.
>
> Můžete mě někdo prosím nakopnout, do čeho zasáhnout, aby jim to chodilo
> správně? Nebo je chyba po cestě, nebo je chyba u nich? Jak se to dá zjistit?

Predpokladam spravne, ze na strane adresata je Outlook (Express) ?

Pokud ano, pak stejny problem jsem resil pri odesilani MIME mailu pomoci
metamailu. Nevim do jake miry je obsah /etc/mime.types standardizovany,
nicmene ne vsechny MIME typy bylo mozne s MS klientem pouzit. Pokud jej
Outlook neznal, pak prilohy zobrazil jako *.dat.

Zkuste odeslat nejake pdf Outlookem a podivat se co s nim provede.

-- Dan

Bojovník všechno přijímá jako výzvu, zatímco obyčejný člověk
to bere buď jako požehnání, nebo jako kletbu.