lpr - stornování tisku - zoufalost

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 3 11:00:44 CET 2003

Dobrý den,

omlouvám se za opakovaný příspěvek, ale jsem už
zoufalý.

Do tiskové fronty jsem se samozřejmě díval, zpočátku
přes nějaký GUI v KDE, a pak i skrze terminál, i když
by to mělo být ekvivalentní. Tisková fronta se jeví
jako prázdná. Přesto jsem ji zkoušel vymazat.

Zkoušel jsem už různý zoufalosti, jako úplně odebrat
tiskárnu. Ale jakmile zapnu tiskárnu, hned chce papír
a tisknout (což ji nemůžu dovolit, protože tam Kate
poslalo místo textu printscreen editoru, tj. tisknou
se černý stránky /tmavý téma/). Tiskne to i když není
přihlášen žádný user. Zkoušel jsem hledat v tempu, ale
žádnej úspěch.

Pokud mi nikdo nebude moci nic poradit, budu muset
přikročit k radikálním krokům, jako je výmaz celýho /tmp,
úplná eliminace tiskových filtrů ze systému (a pak
jejich zpětná intalace, :-( ), apod.

Oak

> lprm - vymaz
> lpq - vypise tiskove ulohy ktere se spracovavaj nebo cekaj
>
> Jiri Dvorak

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz