Bios

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Únor 3 16:57:00 CET 2003

>	Omlouvam se za Off Topic zadost
>	Potreboval bych pomoc
>	O vikendu jsem spatne flashnul Bios, nasel bych nekoho,
>	kdo by mi byl ochoten pomoct mi vypalit novy.
>	Mam ABIT KT7A (Via 133, ne RAID).
>	Kdyztak se mi ozvete ne souokromy mail.

Soukromy mail nejak nefunguje, posilam to sem:

Dobry den,

odpovidam na Vasi zadost ohledne flashnuti
biosu z konference linux na linux.cz.

Pokud Vase deska podporuje "boot block bios",
muzete si flashnout bios i po neuspechu sam.
Boot block bios se vetsinou projevi tim, ze se
pokousi bootovat z disketovky (nekdy treba po 1min
prodleve). Pokud vlozite systemovou DOS disketu
s vhodne upravenym autoexec.bat, mate sanci
na uspech.

Osobne jsem se takhle "z prusvihu" vyhrabal
kdyz jsem updatoval bios desky Biostar m7vkb
VIA KT133, bios byl Award a flashovani bylo
treba znasilnit nejakou volbou ve smyslu "force".

Pokud byste nebyl presto uspesny, za malou
uplatu Vam na pockani pomohou v GMC na
Florenci (s nazvem si nejsem jist, je to velka
prodejna elektronickych soucastek).

Zdravi OldFrog (cili Ondra Nemecek).