Pridelovani pasma rovnomerne podle IP

Pondělí Únor 3 13:34:46 CET 2003

Michal Kara wrote:

>   Aha, pardon, pletu si qdisc :-) To se snazi delat SFQ (ne CBQ, to byl muj
> omyl). Ale ta to dela podle flow a ne podle IP, to je ten problem. Takze
> neco jako SFQ ale ciste podle IP by nebylo?

	Priznam se, ze diskusi sleduji, ale nerozumim zrejme pozadavku.
Pouzivam CBQ s SFQ a bud markuji packety (iptables/ipchains) nebo je
hazu rovnou napr. pres u32...

	Zpravidla je filtrovani podle IP, podle portu delam jen vyjimecne...

	Jak jsem psal, zrejme bud Vam nerozumim a nebo pouzivame jine pojmy pro
totez, protoze ja si myslim, ze to jde bez problemu a je to 'v zakladni
vybave' CBQ...