Pridelovani pasma rovnomerne podle IP

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Únor 3 13:42:51 CET 2003

> 	Priznam se, ze diskusi sleduji, ale nerozumim zrejme pozadavku.
> Pouzivam CBQ s SFQ a bud markuji packety (iptables/ipchains) nebo je
> hazu rovnou napr. pres u32...
>
> 	Zpravidla je filtrovani podle IP, podle portu delam jen vyjimecne...
>
> 	Jak jsem psal, zrejme bud Vam nerozumim a nebo pouzivame jine pojmy pro
> totez, protoze ja si myslim, ze to jde bez problemu a je to 'v zakladni
> vybave' CBQ...

  No ano, ale predstavte si, ze mate 150 pocitacu (navic porad pribyvaji a
ubivaji) a chcete aby kdyz n lidi taha z Internetu, aby kazdy mel rovny
dil pasma. Bez ohledu na to, kolik veci taha najednou. Bud se to da udelat
tak, ze kazdemu dam jeho kanal, ale to by bylo strasne neprehledne. SFQ
umoznuje udelat obdobu toho co chci ja - ale je "fair" pouze vzheldem k flow
(spojenim, lepe receno kombinaci source/destination adresy). A ja chci to co
bude delit ciste na zaklade destination adresy.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----