OpenOffice a pad X serveru

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Únor 3 15:22:30 CET 2003

> zkuste ještě originální verzi OOo (pro zajímavost) a pak reportujte do
> mainstreamu. Ale ne do OOo, ale do XFree (resp. to RH Bugzilla). To, že
> spadne server (v tomto případě XFree) nemůže být způsobeno chybou
> v klientovi (OOo). Vždy je to chyba serveru. Maximálně by mohl spadnout
> klient.
>
> Mohl byste mi tento dokument poskytnout? Podobný problém mají lidé na
> Mandraku i na Red Hatu, ale na SuSE to ještě nikdo nereportoval. Já bych to
> chtěl vyzkoušet.
>
> Díky.

Ten den jsem si s tim hral a pravidelne mi to padlo, proste krasna chyba.
Zkousim to dnes a chodi to naprosto bez potizi. Nic jsem u sebe nemenil,
proste to ted uz neumim nasimulovat.

Omlouvam se, ale ten dokument Vam poslat nemuzu, je interni navrh noveho
produktu firmy i s cenami.
Pokud se mi podari prijit na to proc to delalo (nebo uz nedela), nebo narazim
na stejne se chovajici dokument, dam Vam vedet.

Diky za reakce

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo