Samba PDC: err "no account in domain"

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Sobota Únor 8 21:09:58 CET 2003

Jiri Chmelik wrote:
> na nove nainstalovanem serveru Suse 7.3 jsem nakonfiguroval sambu 2.2.7a
> jako PDC, stanice W2k SP1, posleze SP3 (problem je stejny)
[...]
> vytvoril ucet administrator:
> useradd -g admin -G mikro -m administrator (zkousel jsem i s -G mikro,root)
> pridal ho do samby:
> smbpasswd -a administrator <heslo>

Ja s W2K problemy nemel vubec zadne a to dokonce na starsi verzi Samby i
s nizsim SP (resp. bez nej). Problemy jsou az s WinXP viz. Microsoft
Knowledge Base Q318266, ale to je neco jineho.
Ja osobne v /etc/samba/smbpasswd zadny ucet administrator nemam; jen v
/etc/samba/smbusers mam mapovani root = administrator admin a dale mam
pro kolegu stinoveho admina, kdy je jinak bezny uzivatel clenem skupiny
adm. Je to celkem vyhodne...

Snad Vam pomuze navod na http://akira.cz

--
    ___________
   |.---------.|    Vaclav Dvorsky
   |'---------'|    mailto:spr.praha10 na cssz.cz charset=iso-8859-2
    `)__ ____('     PGP: 0xD38E2CA7
    [=== -- o ]--.         _-----_   tel: +420 2 71026320
   _'---------' _  )_     (_/   \_)  fax: +420 2 74782347
  `""'"""""'""" (o o)           ustredna: +420 2 71026111
               ==\o/==
mapa: http://mapy.atlas.cz/mapa/pssz-praha10

* Best view in plain text - font Courier