OT:GPL + PHP ?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 4 02:06:40 CET 2003

> PHP je take software.
>
> Ale striktne receno, nemate pravdu, GPL neni jen pro software.
> Pod GPL se da uverejnit cokoliv, u ceho se da rozlisit zdrojova a binarni
> podoba. (zdrojova je takova, ve ktere je lehke provadet zmeny, zatimco
> v binarni je to obtizne)

No nevim, ale jak znam PHP, tak mi nejak neni jasne, co je tedy zdrojak a
co binarka. Predpokladam, ze skripty (.php) spolecne s templaty (.html),
ostatnimi includy, obrazky apod. jsou zdrojak, ze generovane html stranky
jsou vystup, ale ta binarka mi porad chybi. Ruzne PHP akceleratory
ponechme stranou.

-- Honza Houstek