OT:GPL + PHP ?

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Neděle Únor 16 20:13:04 CET 2003

On Tue, Feb 04, 2003 at 02:06:40AM +0100, Jan Houstek wrote:
> No nevim, ale jak znam PHP, tak mi nejak neni jasne, co je tedy zdrojak a
> co binarka. Predpokladam, ze skripty (.php) spolecne s templaty (.html),
> ostatnimi includy, obrazky apod. jsou zdrojak, ze generovane html stranky
> jsou vystup, ale ta binarka mi porad chybi. Ruzne PHP akceleratory
> ponechme stranou.

No podle me pokud vy konkretne nijak binarni podobu nevyuzivate,
nic se nemeni. Proste pouzivate i distribuujete zdrojak, to GPL
umoznuje.

Dle meho nazoru cokoliv, co ma strukturu, ktera se da oznacit
jako ,,zdrojovy kod'' se da zkonvertovat do binarni podoby
(nekdy na to mozna nejsou zrovna nastroje, ale to neni podstatne).

Tu nutnost rozlisitelnosti na zdrojak a binarku (ackoliv
tak, jak jsem to napsal, to dle meho nazoru striktne
plati) je treba si vykladat spis jako ,,umime jednoznacne
rict ,tohle je zdrojak' '').

Ja bych v tomto konkretne problem nehledal.

Zdravi
Hynek Hanke