gentoo linux

Lubo Drobny lubod na microstep-mis.sk
Úterý Únor 4 08:17:01 CET 2003

Nazdar,

na gentoo potrebujes dobre spojenie do inetu a trpezlivost pri kompilacii. V
principe gennto pracuje automaticky das tam 'emerge rsync' a on si updatne
portage tree (co je zoznam ako stiahnut, buildovat a instalovat baliky) potom
das emerge -u world a uz to bezi. Na konci, co byvalo v mojom pripade niekedy
aj par dni ti vypise , ze v tom a tom dir mas tolko a tolko konfigurakov ,
ktore by si mal rucne upravit - cize ak gennto pri instalacii narazi na
problem vytvori kopiu cfg a oznami ti, aby si urobil merge.

lubo