tar a zalohy na pasku

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 4 08:59:25 CET 2003

> jak uz jsem psal, zacalo se to stavat zhruba obden, uz to udelalo na trech
> DATkach a kdyz tam kazetu na ktery to udela necham druhy den tak funguje.

Takze to vypada na problem, ktery se vyskytuje nahodne? Zkusil bych, co to
udela s novou paskou.

Ja tu mam presne stejnou mechaniku (HP C1537A) pripojenou na Sun server
pres QLogic ISP1020 Fast-wide SCSI a s nekterymi paskami mi to taky casto
hazi errory, ovsem kdyz je "premlouvam" (tj. nekolikrat smazu a pretocim),
tak vse probehne v poradku.

BTW mate nejaky tip, kde se daji vyhodne nakoupit DATky (odpoved prosim ne
do konference).

-- Honza Houstek